The Weakness

It's crazy how many things I have to do and it's getting worse, because the end of the year is coming and in my opinion it's one of the busiest time of the year. A couple of days ago I realised that the problem is not in my time schedule, the problem is that I can't say no to all those amazing opportunities. Maybe in one day I have a change to show you some projects, but now here is a little outfit post, where I wear a Mattis Meekler's skirt, another post of it is in HERE

Peale järjekordset väga tihedat päeva, mis viimasel ajal on eriti omaseks saanud ja liigub jõulude lähenemisega aina rohkem täistuuridele, õnnestus mul mahutada päeva ka väike pildistamine ja materjali toomine teieni! Jõudsin järeldusele, et probleem pole mitte halvasti koostatud ajakavas, sest mul on alati abiks minu vinge märkmik, mis on mind juba aastaid aidanud jõuda sinna, kuhu vaja, vaid selles, et ma lihtsalt ei oska kõikkidele suurepärastele pakkumistele ei öelda ja seega teen ka oma elu selle võrra keerulisemaks, aga ma ei kurda, ise olin nõus ning ausalt öeldes teen neid tegemisi suurima rõõmuga! Usun, et nii mõnestki projektist saan varsti ka siia kirjutada! Seniks aga väike outfiti postitus, kus muideks kannan Mattis Meekleri seelikut, mida kandisin paar postitust tagasi ka SIIN


Hat: Jack&Jones/ Jacket: Cropptown/ Blazer: Second-hand/ Shirt: Second-hand/ Skirt: Mattis Meekler/ Belt: Bershka/ Boost: Catmandoo/ Earrings: Expressions 
Photos by Käthrine 

2 comments

  1. Stunning pictures! I love your look!
    ♥XO♥
    Jeanne
    http://www.fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete

Back to Top