Dear old love

Last week there was a week for young people in Tallinn. As I lived all summer away from Tallinn I thought it will be great to go there. And that's how I noticed those old buildings, where we took some pictures of my new blouse, which I got in my favorite vintage shop, and my new necklace, which my really good friend gave to me. Also I still love my violet lipstick, actually right now I love all my violet things... autumn, I guess:)

 Eelmisel nädalal peeti Tallinnas Noortenädalat ja kuna olen pealinna elust pikka aega eemal olnud, siis on mul muidugi vaja igalepoole minna. Niisiis jäidki mulle silma järjekordsed vanad hooned, kus paar klõpsu teha oma uuest pluusist, mille sain oma lemmikkaltsukast, ning kaelakeest, mis vähemalt aastaks minu hoiule anti. Lisaks on mu vana armastus violetse värvi vastu jälle lõkkele löönud, mis enamasti kajastub mu huulepulga massilises kasutamises. 

Coat: Second-hand/ Blazer: Second-hand/ Shirt: Second-hand/ Leggins: H&M/ Boots: Seppälä
Photos by Annika

No comments

Back to Top