Alice

And here are the new photos!
When in last post I wore my gorgeous ball dress,
which is made by my amazing aunt, then in this
post I wear my high school graduating dress, which
is made by Merle Tõks and reminds me the fairy tale of
 Alice in Wonderland.
Once again I want to thank that amazing team, who 
made such lovely photos!!!
I hope you'll enjoy them!:)

Ja juba ongi järgmine porst pilte valmis pandud!
Kui eelmises postituses kandsin kleiti, mis oli mulle
valmistatud abiturientide balliks minu ülisuper tädi poolt,
siis selles postituses on mul seljas minu gümnaasiumi 
lõpukleit, mille õmbles Merle Tõks ja mis millegipärast
tuletab mulle sellises keskkonnas meelde Alice Imedemaal 
muinasjuttu:) Veelkord suur aitäh fotograafile ning meeskonnale
ja nüüd pilte uudistama!:)




*Photos/Fotod: Evelin Elmiest
Vaata ka SIIA ja SIIA
*Assisted/Assisteeris: Anne-Ly Palm
*Make-up/Meik: Reelika Magnus

No comments

Back to Top