ERKI Moeshow 2014

ERKI Fashionshow 2014.
For me it wasn't as good as it was
a year ago. I think the biggest disappointment was
the location, because I really love the place last year,
 which was full of real trains.
Also it's a little bit different situation when
you have to perform, so all the show
seems different to you.
In my opinion all this fashion "year" wasn't so shiny
as last year... I'm very thankful and happy that I had so many
cool and awesome changes in this year, but it seems to me that
there isn't such a excitement as it was a couple years ago.
So as a model I liked ERKI's arrangement, 
but as a guest I felt that something was missing.
But the collections were amazing,
of course there was some  collections which 
weren't my cup of tea, but most of them were fine:)
And here are my favorites!:)


Niisiis, ERKI Moeshow 2014.
Minu jaoks oli selle aastane üritus kuidagi nigelam
eelmise aasta omast. Võimalik, et asi oli asukohas,
kuna rongid ja rongiga sõit moeshowle oli eelmisel aastal ikka väga võimas,
aga võib-olla olin ma lihtsalt esimesest tuhinast üle saanud.
Samuti  on ikkagi veidike teine asi olla esineja kui see, et lihtsalt
tulla ja üritust nautida, mida ma eelmisel aastal tegin.
 Üldse on see moeaasta kuidagi tuhmim olnud
kui seda oli eelmine, kuigi mul on olnud nii toredaid ja suurepäraseid
võimalusi, mille eest ma olen ääretult tänulik!!! Võib-olla hakkan ma ise
vaikselt sellest välja kasvama, kuigi mulle tundub, et ka üritusi
jääb järjest vähemaks ja üldelevus hakkab hääbuma. 
Siiski ERKI-l esineja rollist vaadates oli
kõik väga korralik, lihtsalt külalise poole ootused jäid täitmata,
ma arvan, et just selle palavuse ja asukoha tõttu...
Ja ka lava polnud minu meelest nii võimas kui eelmisel aastal. 
Aga kollektsioonid olid selle-eest kihvitid,
oli ka neid, mis mulle üldse ei meeldinud,
aga nagu piltidelt näha siis pea pooled
kollektsioonid jäid mulle siiski silma:)!!!
Ja nüüd lasengi teid kollektsioone uudistama!



Kersti Tiimann- Muinasjutt tulipunasest lillest


Sofja Markarova&Maria Skiba- Intimate reflection 

Anna Jelizarevaja- The fear generation


Anette Samm- Kollektsioon 4.1


Hanna Haring-Printemps

Kristiina Feldmann-Artifical Aid


Taavi Turk- Ikarus


Krete Beljaev & Kätrin Beljaev- Trust

Pamela Peepson&MÄRSS&Maarja Roolaht-Rearviewmirror

Tiina Ree- The Dream Man


 Fotod: Jelena Rudi







2 comments

  1. Amazing shows!
    XO
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.blogspot.fr

    ReplyDelete

Back to Top