My Love

In the last post I mentioned
my dance school graduation.
Although dancing has been a part of me
for about 13 years,
I decided to show you
a lot of pictures, but only a small fragment
from last 3 years,
where so many opportunities
were hidden with
 emotions, work and pleasure.
Those 3 years have passed
in Esteetika- ja Tantsikool
in two wonderful groups,
1E/2E and Amici,
where I poured tears and sweat,
but most important of all,
I enjoyed, what I love-
dancing.

Eelimese postituses mainisin
tantsukooli lõpetamist.
Kuigi tantsimine on mind võlunud
umbes 13 aastat,
otsustasin teile näidata
terve hunnik pilte, kuid siiski vaid killukest
kolmest viimasest aastast,
mis peitsid endas nii palju
võimalusi, emotsioone, tööd ja naudingut. 
Need 3 aastat on möödunud
Esteetika- ja Tantsukoolis
koguni kahes võrratus grupis,
1E/2E-s ja Amicis,
kus valasin higi ja pisaraid,
kuid eelkõige nautisin seda, 
mida armastan-
tantsimist.









 *********************************************************************************



























5 comments

  1. Thank you so much!

    -K

    ReplyDelete
  2. Really nice pictures! Have a great day xx

    http://the109block.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow, Kelly, nii deep. Nii kahju, et ära lähed! :(

    ReplyDelete

Back to Top